Vertrek naar Curacao - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Elise Conijn - WaarBenJij.nu Vertrek naar Curacao - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Elise Conijn - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Curacao

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

07 Februari 2014 | Nederland, Schiphol

Hallo allen,

Vanochtend was het dan zo ver…. om 04:00 uur de wekker om vervolgens om 05:00 uur richting Schiphol te vertrekken. Om half 7 waren we op het vliegveld en liepen we naar de incheckbalie. Daar kwamen we Evi en haar ouders tegen. Terwijl Evi en ik onze bagage gingen inchecken (altijd een spannend moment maar mijn bagage was prima binnen het aantal toegestane kilo's (35) gebleven:)!) hebben onze ouders even kennis gemaakt met elkaar. Eenmaal terug van inchecken hebben we nog even een kopje koffie/thee gedronken met z'n allen en ons mentaal voorbereid op ons moment van afscheid.

Op het moment dat ik dit schrijf zitten Evi en ik te wachten op ons vliegtuig dat nu ergens anders is op Schiphol voor het nodige onderhoud en dus nog naar onze Gate moet komen…. Half uur vertraging….. Kunnen we vast wennen aan de cultuur op Curacao ;)

Dit was even een korte update en tegelijkertijd goed voor ons tijdverdrijf.

Tot de volgende!

Liefs

• 07 Februari 2014 - 13:38

Malou Groen:

Hoi Elise,
    Goede reis, succes en heel veel plezier. Gr Malou

• 07 Februari 2014 - 18:16

Twan En Janneke:

Hey elise, heeeeel veel plezier daar! We gaan je volgen via deze site. Have fun. X

• 07 Februari 2014 - 23:01

Suus En Kees:

ha Elise,
    Welcome in Curacao!! Veel plezier daar en geniet van je avontuur!
    Succes met de kids op het kidsdagverblijf. Jetlag niet te erg?

• 08 Februari 2014 - 09:40

Martijn Conijn: